Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  1. Czynności kancelaryjne w Szpitalu wykonuje: Sekretariat Dyrektora.
  2. Wszelka korespondencja przychodząca do Centrum odnotowywana jest w Dzienniku Korespondencyjnym, następnie kierowana przez Dyrektora do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia. Korespondencja wychodząca na zewnątrz również podlega ewidencji.
  3. Wyjaśnień na temat udzielanych świadczeń leczniczych udzielają ordynatorzy oddziałów.
  4. Skargi i wnioski rozpatruje Dyrektor.
  5. Organizację pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych określa regulamin pracy i regulamin organizacyjny.

Informację wytworzył(a): Magda Antoniewicz, Data wytworzenia: 2022-12-15, Dodał(a) do systemu: Magda Antoniewicz, Data dodania: 2023-03-01 14:14:43, Opublikował(a): Magda Antoniewicz, Data opublikowania: 2023-03-01 14:16:03, Ostatnia zmiana: 2023-03-01 14:16:03, Historia zmian
Ilość wyświetleń: 278

Korzystając z tej strony, wyrażasz automatycznie zgodę na zapis lub wykorzystanie plików cookies. Twoja przeglądarka internetowa umożliwia Ci zarządzanie ustawieniami tych plików. Jeśli nie chcesz, by ta informacja wyświetliła się ponownie, kliknij "zgadzam się".